Merhabalar,

ODTU Turkce alan adlari satmaya baslayinca soyadimin
Turkce karakterli ve name.tr uzantili olan alan adini
alayim dedim. sahbaz.name.tr benimdi simdi
şahbaz.name.tr yi de aldim. Ancak Turkce
karakterlerle tarayicinin adres satirina adresi
girdigimde hali ile ş harfini kendince yaziyor.
Bu da hic guzel durmuyor. Benim merakim su, adres
satirina şahbaz.name.tr yazildiginda bunu
sahbaz.name.tr ye nasil yonlendirebilirim? DNS sunucu
olarak tinydns kullaniyorum. Tinydns ile bir
yonlendirme yapmak mumkun mudur yoksa olayi Apache ile
mi cozmek lazim?

Saygilarimla..