From: Volkan Evrin [mailto:[EMAIL PROTECTED] Sent: Tuesday, December 19, 2006 2:43 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] squid + c_icap + clamav
Merhaba,
Squid'i c_icap yamasi ile beraber ClamAV yardimi ile virus taramasinda kullanan oldu mu acaba?
http://www.freebsdonline.com/content/view/345/354/
ClamAV yi Squid ile mi, yoksa Dansguardian ile mi kullanmak gerektigini cozmeye calisiyorum. Performans, butunluk ve guncelleme avantajlari acisindan.
iyi calismalar
Volkan Evrin

Bu mesaj Karel MailScanner ile tehlikeli icerik ve virus kontrolunden
gecirilmistir.
KAREL A.S. - Bilgi Teknolojileri Bolumu
This message has been scanned for viruses and dangerous content by Karel
MailScanner, and is believed to be clean.
KAREL A.S. - Information Technologies Department

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine bakiniz.

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

Cevap