Veritabani calisiyor user-sifre ikilisini de hata olmamasi icin kolay sectim
ve verdim

-----Original Message-----
From: Doruk Fisek [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, December 20, 2006 6:11 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] qmail kimlik dogrulamasi

Wed, 20 Dec 2006 17:57:41 +0300, "Abdullah OZTURK"
<[EMAIL PROTECTED]> :

> Qmail I yeni kurdum kimlik dogrulamasi icin vpopmail ile web uzerinden
> domain ve kullaniciyi olusturdum  telnet ile control ettigimde isim ve
> password u Kabul etmiyor
> Atladigim bir sey mi acaba.
Kullanici ismini [EMAIL PROTECTED] seklinde giriyorsunuz degil mi?

Kullanici bilgilerini veritabaninda tutuyorsaniz, veritabani servisinin
calistigina ve vpopmail ayarlarinda belirttiginiz isim/parola
ikilisinin dogru olup olmadigini kontrol edebilirsiniz.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine
bakiniz.

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd