Merhabalar;

Belgenin ise yaramasina cok sevindim, ilginiz icin tesekkur ederim.

Bu sorunla ilgili olarak IMAP'e baglanamama degil de sanirim mySQL ile
ilgili sorun var(yani sorun authdaemon degil de mySQL bence). Sistemi mySQL
destekli kurmussunuz, mySQL'e baglanamiyor ve bu nedenle de kimlik
dogrulamasini gerceklestiremiyor.

mySQL konfigurasyon dosyasinda(my.cnf) "wait_timeout=..." satirini iptal
edip, mySQL'i ve auth servislerini yeniden baslatarak denermisiniz?

Onun disinda mySQL loglarini inceleminizi oneririm, hatayi oradan bulmaniz
olasi su durumda.

Tesekkurler
Kolay Gelsin...

21.12.2006 tarihinde Sinan <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

      Selamlar,

            Arkadaşlar qmail kurdum çalışıyor hiç sorun yok tek sorun imap
e bağlanamıyorum hata şu ;

"authdaemond: vmysql: sql error[3]: MySQL server has gone away"

               qmail kurulumu ile kullandığım döküman, "
http://www.enderunix.org/docs/qmail-install.php"; buydu, ayrıca bunu
yazanlarin eline sağlik, süper bi kaynak saygılar....

Cevap