Gökhan ALKAN wrote:
Porttan degilde kaynak koddan prefix ile istediginiz dizine kolayca kurabilirsiniz ornegin "/usr/local/dansguardian" altina clamav destekli kurmak icin #./configure --preifx=/usr/local/dansguardian --enable-clamd --enable-clamav
# make
# make install
Bu sekilde dansguardian /usr/local/dansguardian dizini altina kurulmus olur.
NOT: Bunun icin clamav sisteme kurulmus olmali
Merhaba,

Aslinda bu yontemi Internet uzerinden [1] bulmustum, ama FreeBSD uzerinde porttan kurulumun daha yararli olacagi gibi biz izlenim edinmistim genel olarak okuduklarimdan. Bu asamada Port'tan kurulumda ClamAV'nin de aktif olmasini saglamak icin Makefile icindeki OPTIONS secenekleri ile oynamak mumkun mudur? Yoksa aslinda ilk kurulumda Port ne derse sadece onu yapabiliriz, fazlaca beklenti varsa, diger yollarla (kaynaktan derleme vs.) karsilamak gerekir gibi bir yorum da yapabilirmiyiz?

iyi calismalar

volkan evrin

[1] http://www.olympos.org/article/articleview/1640/1/2/dansguardian_kurulum_ve_konfigurasyonu_dg_howto

Merhaba,
FreeBSD uzerine Port Agacindan DG 2.8.0.6 kurdum, fakat burada hangi asamada ClamAV destegi verebilecegimi cozemedim. Kendisi make install'dan sonra Apache ve eski tanim dosyalari ile ilgili secenekler gosterdi, fakat sistemin --enable-clamav ve --enable-clamd ozelliklerini ekleyemedim. Bu ozellikler Port agacindan kurarken verilebiliyor mu, yoksa DG'yi derleyerek kurmak mi gerekir?
saygilar,
volkan evrin

Bu mesaj Karel MailScanner ile tehlikeli icerik ve virus kontrolunden
gecirilmistir.
KAREL A.S. - Bilgi Teknolojileri Bolumu
This message has been scanned for viruses and dangerous content by Karel
MailScanner, and is believed to be clean.
KAREL A.S. - Information Technologies Department

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine bakiniz.

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

Cevap