Ustelik de yaptigim aramalarda bulamadigini soyledigi her bir paket var

/usr/local/lib/perl5/site_perl/5.8.7/mach/auto/DBD/mysql/mysql.so

/usr/local/lib/php/20020429/mysql.so

/usr/local/lib/php/20020429/session.so

/usr/local/lib/php/20020429/dba.so

Bu hangi dosya acaba? php.ini de sfirinci satirda ne arayablir? php.conf da
desem onda da birsey yok.