Mysql basindan beri calisiyor sadece PHP mysql i calistiramiyor.. israr ile
soyledigim gibi. ve mysql.so yu bulamiyor diyorum ben de ancak modullerde
mysql var.

[PHP Modules]
ctype
dba
dbase
dbx
fileinfo
mysql

test.php de de mysql  satiri olustu. Ancak dikkatimi ceken bir durum var.
test.php de mysq desteginde
MySQL Supportenabled Active Persistent Links 0 Active Links 0 Client API
version 4.1.22 MYSQL_MODULE_TYPE none MYSQL_SOCKET /tmp/mysql.sock
MYSQL_INCLUDE
*no value* MYSQL_LIBS *no value*

mysql_include  ve mysql_lib  satirlari bos...

oysa baska serverlarda baktigimda

MYSQL_INCLUDE -I/usr/local/include/mysql MYSQL_LIBS -L/usr/local/lib/mysql
-lmysqlclient

seklinde bilgi var... iste bu bilgileri de alirsa sorun tamamen cozulur.