From: Ismail YENIGUL [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, January 18, 2007 10:10 PM
To: Cahit Güçlü
Cc: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] otomatik rapor

Merhaba,

Ya crontab'dan ilgili satirlari kaldirdiniz ya da makinadaki mail
servisi calismadigi icin mail alamiyor olabilirsiniz.

/etc/crontab dosyasinda asagidaki satirlar olmali

# Perform daily/weekly/monthly maintenance.
1       3       *       *       *       root    periodic daily
15      4       *       *       6       root    periodic weekly
30      5       1       *       *       root    periodic monthly

Bunlar varsa mail servisini kontrol etmenizi tavsiye ederim.

etkinleştirebilirim acaba.

--
Ismail YENIGUL
EnderUNIX Cekirdek Takimi Uyesi