Merhaba,

Sanirim yetkili dns sunucu ile caching dns sunucuyu karistirdiniz.

Exchange ulasmaya calisirken sanirim exchange makinanin hostname'ini
giriyorsunuz. Eger bu sekilde baglaniyorsaniz exchange'in bir dns
sunucuda kaydi olmasi gerekir. Dnscache sadece caching hizmeti verir.
Yani sizin ulasmaya calistiginiz hostname'in IP'sini bulmak icin host'un alan
adi icin hizmet veren yetkili dns sunucuya sorgu gonderir.

Bu durumda exchange'iniz icin yetkili dns sunucunuzda bir kayit
girmeniz gerekir. Ic aginizda yetkili bir dns sunucu var mi?

--
Ismail YENIGUL
EnderUNIX Cekirdek Takimi Uyesi

Yayinevi: http://www.acikakademi.com