Selamlar;

Abdullah OZTURK yazmış:
Gokhan bey,

   Rsync yi kendi kontrolumde ki serverlarda kullaniyorum ama bu ftp sunucu
benim kontrolumde olmadigi icin mecburen bulabildigim en iyi mirror araci
ftpcopy cikti ama ftpcopy ile upload gibi islemleri yapamadigim icin bir
ayagi topal scp aslinda mirrorlama islemi yapabilseydi cok guzel bir arac
olacakti.

http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=221&lang=tr
http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=397&lang=tr

Kolay gelsin,
Gökhan

Selamlar
abdullah
-----Original Message----- From: Gokhan Toplar [mailto:[EMAIL PROTECTED] Sent: Wednesday, February 07, 2007 8:20 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] script

Selamlar,

Biraz geç oldu anca dönebildim. Öncelikle ne boyutta verinin transfer edileceğine bağlı. Eğer veri miktarı düşükse olablir. Ama mesela 20 MB üzerindeyse rsync kulanmak daha mantıklı.
rsync için kaynakça;
http://www.belgeler.org/man/man1/man1-rsync.html
http://sunsite.dk/info/guides/rsync/rsync-mirroring.html
http://transamrit.net/docs/rsync/

Eğer sunucular birbirine yakınsa syslogd için remote ayarlama yapılabilir. Remote logging için UDP kullanılır.
http://www.linuxhomenetworking.com/wiki/index.php/Quick_HOWTO_:_Ch05_:_Troub
leshooting_Linux_with_syslog
http://www.enterprisenetworkingplanet.com/netos/article.php/3521481

Zorluk çıkarsa uygulamalı yaparız ve sonra ipucuna ekleriz :-D

Kolay gelsin,
Gökhan

Abdullah OZTURK yazmış:
Gokhan bey,

  Scp yi mirror araci olarak kullanilabilir mi?