Merhaba,

Sematize ettiginiz yapiya gore eksik birakmis
olabileceginiz seyler NAT, Squid yapilandirmasinin
seffaf proxy'ye uygun ayarlanmasi.

Size bu yapida PF (Packet Filter) kullanmanizi
oneririm. PF ile redirect, NAT, filtreleme vb.
islemleri yapabilirsiniz.

Basitce su sekilde bir yapi olusturmaniz aginizdan
internete olan tum trafigin FreeBSD uzerinden olmasini
saglayacaktir.

ADSL ---- FreeBSD (PF uzerinde NAT, RDR, vb+ Squid)
---- LAN

Saygilarimla..

--- ֭er Koyun <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Merhaba,
>

>   ---- ADSL Modem --------------------------
> FreeBSD-------------------------------------- Local
> Network
>                        10.0.0.1             10.0.0.2
>        192.168.0.1                  192.168.0.0
>
>   Akþam makinama FreeBSD 5.4 ve üzerine
> Squid,Apache13,sarg,webmin kurdum ve her þey
> çalýþýyor. Ama çözemediðim veya gözden
> kaçýrdýðým bir yer olmalýki local networkteki
> herhangi bir makinaya  ADSL modemin IP sini
> vermediðim zaman internete çýkamýyorum. Diðer
> yazdýðým DNS leri resolv.conf'a  girdiðim halde
> çýkýþ yapamýyorum.

> [...]
started!

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

Cevap