kendi topladigimiz makine ile, intel ana kart, lsi raid karti,2
cpu' (ht'den dolayi 4 cpu goruyor) ve 4 gb ram ile apache, php, mysql,
listeciler mailman, ecartis gayet guzel calisiyor ve memnunuz. fikir
edinilmesi acisindan web uygulamalarimizdan biri 5000 kullanici
squirrelmail ile baska bir makinadaki imap sunucu ile alis veris
yapiyor. web hizmetleri arasinda 10'a yakin joomla, phpbb forum vs vs
uygulamalari var. mysql'de ayni makinede.  load average'in 0.70'yi
astigini nadir olarak gordum.

Orhan Berent

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

Cevap