Ersen bey öncelikle yardımınız için cidden çok teşekkür ederim size
beni ne kadar aydınlattı tahmin edemezsiniz, kafama takilan bir iki soru
oldu hocam bunlardan bitanesi, "[EMAIL PROTECTED] /]# kldload ipl"   bu ipl
modulunu her seferinde yüklememek için ne yapmak gerekiyor kernel conf un
içersine birşeyler ilave edip derlemek mi gerekiyor ikinci sorum hocam ,
ben ipfw kullanıyorum ve /etc/ipfw.rules die bir dosya oluşturdum  aşağıdada
gördüğünüz üzere oluşturduğum bu dosyaya kayıt etmiyor girdiğim bu access
listi bunu nasil yaparim birde hocam ipfw ile nat nasil yaparim ipnat ı
kullanmadan örnek bir komut verebilirmisiniz mesela 3389 porttan gelen
istekleri 10.0.0.30 ip sine nasil yönlendiririm, son sorum da şu hocam örnek
"81.25.34.4" die bir ip adresi var bu ipye ne içerden erişimi ne bu ip den
dişardan erişimi kompile nasil engellerim yani bu ip yi ipfw ile nasil
blocke ederim bunla ilgili de örnek bir komut gösterirseniz çok sevinirim,
şimdiden çok teşekkür ederim hocam...

matrix# ipfw add allow tcp from 10.0.0.0/24 to any 80 keep-state
00100 allow tcp from 10.0.0.0/24 to any dst-port 80 keep-state
matrix# ipfw list
00100 allow tcp from 10.0.0.0/24 to any dst-port 80 keep-state
65535 allow ip from any to any
matrix# cat /etc/ipfw.rules
matrix#

Cevap