Merhaba arkadaşlar.
İlk defa bir FreeBSD sistem kurdum. Kurulumun bütün ayarlarını
http://www.enderunix.org/docs/freebsd_kurulum/ adresindeki tavsiyelere uygun
olarak yaptım. şu anda sistemim çalışıyor görünüyor giriş yapabiliyorum ve
ayrıca  http://www.enderunix.org/docs/freebsd_masaustu/index.html
adresindeki gibi sistemime bir masaüstü kurmak istiyorum.
ilk sayfada yer alan PCI kartları tanımak için scanpci komutunu çalıştırmaya
çalıştım fakat şu hatayı verdi : scanpci : Command not found.
daha sonra dmesg komutu ile çekirdeğin tanıdıı donanımları görmek istedim. Bu
sefer de WARNING
:  /tmp wan not properly dismounted
:  /usr wan not properly dismounted
:  /var wan not properly dismounted
uyarıları verdi.
XFree86 'yı kurmaya çalışırken de bir kaç hata verdi. örneğin elimde 1.cd
varken /stand/sysinstall komutunu tanımadı.
Sanırım sistemde bazı şeyler eksik kurulmuş. İlk mesajım için galiba biraz
karışık sordum ama Yukarıdaki sorunları nasıl çözebilirim veya  bir masaüstü
kurmak için başka yollar var mı?