merhabalar,
squid'de tcp_outgoing_address ile belirlediginiz IP adresini kullanmasini
saglarsiniz, sonrada PF ile o ipden gelip any'nin 80 portuna gidenleri
belirli bir hatta yonlendirirsiniz.

uc hattinizin oldugunu varsayiyorum.
1 -> int_if
2 -> dsl_if -5.5.5.2 olsun, default gw 5.5.5.1 diyelim.
3-> gdsl_if

dsl_gw 5.5.5.1

squid icin;

tcp_outgoing_address 5.5.5.2

pf icin.

pass out on $dsl_if route-to ($dsl_if $dsl_gw ) from $dsl_if  to any keep
state
pass out on $gdsl_if route-to ($dsl_if $dsl_gw) from $dsl_if  to any
ayarlamalarini yaparsaniz squid'i dsl hattindan cikarmis olursunuz.

*pf kurallarini isteginize gore esnetebilirsiniz.