Merhaba,

Terminalimdeki cozunurluk su anda oldukca dusuk, bunu 1024x768 gibi
bir cozunurluge cekmek istiyorum. Google da arastirmalarim sonucu bunu
nasil yapacagimi anlatan dokumanlara ulastim ve aynen uyguladim.
Yaptiklarim su sekilde:

Kerneli VESA ve SC_PIXEL_MODE options lari ile birlikte tekrar derledim.
vidcontrol komutu ile degisik olasiliklari denedim...

Fakat vidcontrol -i mode komutuyla 1024x768 ciktisi almama ragmen bunu
komut olarak ornegin vidcontrol 132x25 olarak girdigimde:

vidcontrol: cannot set videomode: operation not supported by device
gibi bir hata ile karsilasiyorum.

Bu durumda nasil cozunurlugumu yukseltebilirim. Yardimci olabilirseniz
cok sevinirim.

Tesekkurler

Ozan Enginoglu

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd