Cevabiniz icin tesekkür ederim. Boot sorununu da GNU Grub ile hallettim ;)
Fakat simdi de baska bir sorunum var, tabii yine boot ile alakali, aslinda
FreeBSD'ye pek hakim olamadigimdan boot ve kernel konusunda da biraz
korkularim var :) Sorunlari cöze cöze halledicegiz diye düsünüyorum. Neyse,
problemim su sekilde;

Grub menudunden FreeBSD'yi sectigimde boot0 ve boot1 tamamen yükleniyor.
Fakat sistem acilirken root (yani / dizini) baglanirken bir hata olusuyor.
Söyle ki;

[EMAIL PROTECTED] /usr/home/ozgan]$ dmesg | tail
Trying to mount root from ufs:/dev/ad4s3a

Manual root filesystem specification:
                      eg. ufs:/dev/da0a
 ?                  List valid disk boot devices
 <empty line>       Abort manual input

mountroot>

burada mountroot> tan sonra ufs:/dev/ad4s2a yazdiktan sonra cok güzel
sistemim aciliyor fakat her sistemi acisimda yazmam gerekiyor. Boot konusuna
dedigim gibi pek hakim olamadigim icin (en azindan *BSD sistemlerde) bu
sorunu nasil halledebilecegime dair bir fikriniz varsa sevinirim.

Bir baska sorunum da ses ve wireless ile alakali ama onlar icin internetten
daha arastirma yapamadigim icin, malum bir yandan da okulun projeleri ile
ugrasmak zorunda kaliyorum, daha sonra bir sorunla karsilasirsam tekrar
sizleri rahatsiz edecegim gibi görünüyor.

Saygilar ve Selamlar...