Merhaba,

Siz www.xxxx.com yazinca:

1. 123.456.789.123 Reel IPsini DNS uzerinden cozer
2. PCnizden Default GW'e bu adrese baglanti istenir
3. Default GW (=ADSL modem) adrese hedef paketleri yonlendirmek ister
4. Fakat paketlerin hedefi kendisidir, paketleri NAT ile yonlendirmek ister
ama bunu beceremez

Eninde sonunda time-out verecektir, kendi LANiniz icerisindeki bir sunucuya
reel IP uzerinden NAT yapilmis servislere sadece IP ile ulasabilirsiniz,
local IPye dogru ADSL modem sizi yonlendiremez.

Bu problemin cozumu www.xxxx.com adresinin LAN icinde 192.168.1.102 adresine
cozulmesini DNS uzerinden veya makinedeki host dosyalari ile saglamaktir.

Kerem Erciyes

2 Ben Apache kurdum ve FreeBSD nin IP si 192.168.1.102  olsun ve FreeBSD ye