ïßx~Ë­­ªvï½õó9Û_vçNôÓ
Merhabalar,

. vars komutunu(./vars degil) calistirdiginizda KEY_CONFIG ve KEY_DIR degiskenlerini bulundugunuz dizine gore veriyor. Yani komutu /usr/local/etc/openvpn dizini altinda veriyorsaniz KEY_DIR degiskeni /usr/local/etc/openvpn/keys'i gostermeli. Bunu kendiniz de tanimlayabilirsiniz.

3) C:\Program Files\OpenVPN dizinini usb diskinize alarak(yapilandirma dosyasini da
buna gore ayarlamak gerekir) calistirabileceginizi dusunuyorum.

--
Huzeyfe ONAL
[EMAIL PROTECTED]

Ag guvenligi listesine uye oldunuz mu?