From: Baris Simsek [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, May 29, 2007 4:43 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] Neden apache ve php yükliyemiyorum !

merhaba

simdi once sakin olalim. Portsu kaldirip yeniden kurmak diye bir cozum
yok. Bu ports db sinde tutarsizlik oldugunda (nasil oluyorsa artik)
basvurulan bir yontemdir. Baska durumlar icin bir cozum degildir.

Sorun apache de degil, onun ihtiyac duydugu bir baska seyde anlasilan.
Asagidaki bilgilerden bunun m4 veya gettext oldugunu goruyorum.

make clean
make install

bunu tekrar deneyip en alttaki hata mesajlari copy/paste ederek
gonderebilir misiniz?

selamlar...

Baris Simsek

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+ http://www.enderunix.org/simsek  http://www.endersys.com.tr     +
+ EnderUNIX SDT @ Tr               Endersys Consultancy Ltd.      +
+ simsek ~ enderunix.org           baris.simsek ~ endersys.com.tr +
+ Volunteer, Software Developer    Director                       +
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Koray AGAYA yazmış:
> [...]
> c.) Ýlgi dizin içersinde install ederken hadi dosyayý indirdi diyelim.
> Derlerken ne yapýyo zip i açýp içindeki paketimi install ediyo hadi
> ediyo diyelim. Bu mailde ekli olan hata kodlarýnýn çýkma sebebi teknik
> olarak sebebleri nelerdir ! Biliyimde ona göre davranayým. Ports
> dizinini kaç defa kurup yükledim.. Yok OLMUYO :D
> HATAYI MAILE ATAÇllADIM bakarsanýz sevinirim..
> Apache 13 ü kurmuþtum Php yi kuruyum dedim php kuramadým o yüzden
> FrereBSD yi sildim Tekrar kurdum bu sefer apache yide kuramýyom.. Neye
> yanýyým dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olduðumamý :(

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine
bakiniz.

FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine