arkadaslar 2 adet script hazirladim ve ilk scripti 15 dakikada bir calisacak
sekilde ayarladim 2. scriptin 1.den 1 dakika sonr calismasini istiyorum ve
bunun asagidaki gibi bir cron ayarladim ama bu sekilde oldugunda istedigim
gibi calismadi yani 2.script 16,32,48 seklinde her calistiginda ilk
scriptten uzaklasmaya basladi. bu sorunu nasil asacagim hakkinda yardimci
olursaniz sevinirim herkese iyi calismalar.

#minute hour    mday    month   wday    who     command
#
*/15    *       *       *       *       root    /usr/isdn/scripts/test.sh
*/16    *       *       *       *       root    /usr/isdn/scripts/test1.sh

Cevap