Merhabalar,
Üzerinde 8x146 GB SAS Disk bulunan ve 8 GB belleðe
sahip yeni bir sunucu (HP Proliant DL380 G5) satýn
aldýk.Üzerine FreeBSD 6.2 Kurulumu gerçekleþtirdik
fakat Belleðin sadece 4 GB'týna kadar desteklediðini
gördük. biraz araþtýrmalarým sonucunda PAE denilen
birþey olduðunu gördüm bunu "options PAE" olarak
kernela ekleyip derlemeye çalýþtým fakat hata verdi ve
derleme yarýda kesildi. Sonra tekrar eski haline
getirdim. 8 GB belleði desteklettirmek için
yapabileceðim herhangi bir þey var mý?
Teþekkürler, iyi çalýþmalar.

Yusuf UZUNAY

Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows.
Yahoo! Answers - Check it out.

FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6

Cevap