From: Bilgehan POYRAZ <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Jul 19, 2007 7:17 PM
Subject: ezmlm gurup yonetimi..
To: [EMAIL PROTECTED]

Ustam su asagidaki sorunun cevabini bulduysan benimlede paylas gozunu
seveyim...

*[image: Picon]* <http://ftp.cs.indiana.edu/pub/faces/picons/>

From: Sinan <tuxtion <at> gmail.com>
Subject: ezmlm gurup
yonetimi..<http://news.gmane.org/find-root.php?message_id=%3cf93c05dc0705180725w72726680laea80a01d88a763d%40mail.gmail.com%3e>
Newsgroups:
gmane.mail.qmail.user.turkish<http://news.gmane.org/gmane.mail.qmail.user.turkish>
Date: 2007-05-18 14:25:38 GMT (8 weeks, 6 days, 1 hour and 51 minutes ago)

    qmailadmin kısmından kullanicilara üyeliği kabul ediyormusunuz
sorularının gitmemesi için gerekli seçeneği buldum yanliz şöyle bir sorun
var  moderator mail atinca ona mesaj gitsinmi gitmesin mi die soru geliyor
ben  Sadece moderatörler mail atabilir, diğer mailler geri döner.
işaretledim, böyle bir soru moderatore gelmeden attiği mail direk  listeye
gitmesi için ne yapmak gerekiyor  saygilar..

<<inline: image001.gif>>

Cevap