Merhabalar,

Bilgiler icin cok tesekkur ederim. Sikinit da bu
noktada basliyor aslinda. Dunden beri interneti
tariyorum fax/modem satan hickimse kalmamis gibi. Bu
tip urunleri nereden temin edebiliriz acaba bilgisi
olan var mi?

Saygilarimla..

http://news.gmane.org/gmane.org.user-groups.bsd.turkey

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com

Cevap