Zekeriya BOZKURT

Date: Sat, 15 Sep 2007 09:21:18 +0300From: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL
PROTECTED]: [FreeBSD] http üzerinden killmerhaba , ben yeni kaydoldumbirsey
yapmak istiyorum ama olmuyorwebmin kullanmıyorum, ben istiyorum
kiwww.domainim.com/durdur.php gibi birsey yazınca killall -9 httpdolsunyani web
uzerinden herhangi bir islemimi sonlandırma şansım varmı ?deniz aksu

Yahoo! kullaniyor musunuz?Simdi, 1GB e-posta saklama alani
sunuyorhttp://tr.mail.yahoo.com
Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview

Cevap