Merhaba

FreeBSD listelerinde genelde linux listelerindeki gibi yanitlar almadigim
icin varim. Bu hos olmayan uslubu surdurmeyeceginizi umut ederim.
İnsanlarin neyi nereden nasil arastirdigini bilmeden yargilamak pek de
bilimsel bir cozum olmasa gerek. Gerekli bilginin verilebilecegi kadar
aciklama yaptim. Bu listede, bu paketleri ardi ardina yukleyen pek cok insan
vardir,  onlarin deneyimlerine güvenerek soruyorum ki bu deneyimler zaten
nokta vuruş sonuclari iceriyordur.  Eğer bu sorunu yaşamadan pass gecebilmiş
ancak bu soruya yanıt veremeyen birileri varsa bilmeden yapıyordur. Ayrıca
amerikayi yeniden kesfedecek kadar ugrasiyor olursam da listelere uyeligimin
bir anlami yoktur. Unutmayalim ki, bilgi paylaştıkca yücelir, cogalir.

Saygılar

On 10/7/07, Ascara Bina <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Apache conf da AddDefaultCharset  değişkenini, webmail'in ayarlarında
> default charset'i , webmail'e girdiğiniz sayfadaki html kodlarındaki
> charset'i, tarayıcınızın kodlamasını ( ie bu tip sorunlarda
> zırvalamaya yatkın ) kontrol ettinizmi ? bakmanız gereken yerler
> buralar ve kontrol ederseniz sorun çözülecektir, eğer saydıklarımı ve
> daha önce söylenenleri kontrol etmezseniz, başkalarının göndereceği
> sorunu nokta vuruşu çözen bir cevap beklerseniz evet , sorun böylece
> kalacak.

Cevap