smtpd/run ve pop3d/run dosyalarınızı gönderir misiniz?

From: Timur 'Elik' Akçay [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, October 19, 2007 3:23 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] qmail kurulum sorunu

merhaba,

hem enderunix tarafından yazılan kitap, hem de enderunix dökümanlarından
birkaç defa qmail kurmaya çalıştım ama başaramadım.

genel olarak iki tür sorun yaşadım.

birincisi; mail hesaplarına outlookdan ulaşınca gelen yeni mailleri almıyor
veya mail gelmemiş yani mail kutusunun içi boş olarak farz ediyor.

ikincisi; mail hesaplarının doğrulanmasında kullanıcı adı ve şifreyi kabul
etmiyor sistem.

bu ve bunun gibi sorunlar nedeniyle şu anda qmail'i kullanamıyorum. bir de
dikkatimi çeken bir konu courier-authlib "/ur/local/etc/rc.d" dizinine
kopyalanmıyor. bu sorunu da yaşadım ve neden öyle olduğunu çözemedim.
normalde kurulumda o dosyayı da yapıştırması lazım.

yardımcı olursanız çok sevineceğim.

Timur 'Elik' Akçay