Bu arkadaşa şahsen yardım etmeyi düşünüyorum.....

Gokhan Bayraktar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:  Elbette yardımcı olmak isterim.
Önce bu belgeyi okuyup; http://www.belgeler.org/howto/smart-questions.html
Sonra sorunuzu bir daha yazarsanız elimden geleni yapacağım.

Kolay gelsin,
Gökhan

Aslan BÝRDAL yazmış:
> Arkadaşlar , hepinize selamlar;
>
> Elimde
> 1 adet Adsl 4096/1024 bağlantı 1 adet static IP
> 1 adet G.Shdsl 128/128 bağlantı 4 adet static IP
>
> Bulunmakta ben bunlarla sunucu denemeleri yaparak her iki bağlantıyı
> birleştirip
> internet çıkışımı ve girişimi nasıl kullanabilirim. Bunları Linux ve
> Bsd işletim sistemleri kullanarak
> yapmak istiyorum. bu işlem için 2 adet celeron 433, 3 adet PIII 733
> makinem mevcut.
> Nasıl bir yol izleyeceğim konusunda yardımcı olurmusunuz.

> [...]

FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6

----by Ekrem KURTULUS --1984-2007-------
----T h e P r o f e s s i o n a l-------

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo!
Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com

Cevap