Selam,

  libpcap(veya winpcap) kütüphanesi ile bir program yazmaya çalışıyorum.
Web sitelerinde kullanılan flash animasyonları varsayılan olarak high
quality oluyor. Yazdığım program ile varsayılanı low yapmak istiyorum.
Ancak
bir şeyi tam olarak anlamadım. Bu animasyonlar için belirli bir TCP paket
formatı mı var(örneğin paketteki 16-18. byte'lar quality bilgisini tutar
şeklinde), yoksa gelen bütün paketleri yakalayıp defragment edip, elde
ettiğim  HTML içindeki <param name="quality"> < value="high" > ifadesini
value="low" şeklinde mi değiştirmem gerekiyor.
  Ki eğer böyleyse aldığım paketleri birleştirip HTML haline getirmek
biraz zor olacak sanırım.
Derdimi anlatabilmişimdir umarım.
  Kolay gelsin.

Selçuk

Never miss a thing.   Make Yahoo your homepage.

Cevap