Herkese merhaba, openbsd 4.2 kurulu bir firewal üzerinde squid 2.6-13
transparent olarak kurulu. Sorunsuz çalışıyor. Yapmak istediğim ise squid'in
NCSA authentication yapması. İnternetten bulduğum dökümanlar ile squidi
ayarladım. Squid transparent modda olduğu için kullanıcı tarafında
explorerda herhangi bir ayar yapmıyorum böyle olunca kullanıcı adı ve şifre
sormuyor. Ancak explorerda proxy ayarlarını yaparsam o zaman NCSA çalışıyor.
Acaba squid transparent modda ncsa desteklenmiyormu? Yoksa atladığımız bir
yer mi var? Şimdiden herkese teşekkürler.

Zeynel BÜYÜK

Cevap