Bu isi PF ile yapmanizi oneririm. PF ile ilgili biraz
arastirma yapmaniz yeterli olacaktir bence. Size
baslangic icin bir dokuman da onerebilirim;

http://www.enderunix.org/docs/openbsd_squid_dansguardian_pf.php

Not: Anlatim OpenBSD icin olsa da PF icin gerekli
kurallar ve mantik FreeBSD'de de aynidir. Mantigi
anlamaya calisin yeterli.

Saygilarimla..

http://www.ceviz.net/debian-uzerinde-dhcp-server-kurulumu_a653.html

> başaramadım ben firewall felan da
> wirressee bağlanan birisi proxy
> internete tabiki proxy üzerinden

> transparent proxy

> 80 portuna ulaşmak
> kuralı yazmanız gerekiyor

> sıkıntım var direk olaya
> tarafına baglanan ethernet
> ethernet kartım 192.168.1.1olarak tanımlı ve
> [...]

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6