Merhaba Arkadaşlar,

Bugün FreeBSD 6 kitabında denilen her şeyi yaptım BINDLE ilgili olan Sayfa
260-268 arasında olanları ama hata alıyorum sistem servere bağlanamıyorum
kısaca açıklayayım;

Öncelikle cd /etc/namedb yadım ve dosyaya girdim

Sonra sh make-localhost yazınca şu hatayı aldım;(make-localhost: Con't open
make-localhost: No sourch file or director)

Sonara normalde içerisinde bilgilerin bulunması gereken master ve slave
dosyaları sermerkez.com'a ait olan. Onları acıtığımda içleri boş olduğunu
gördüm bu tür sorunlar neyden kaynaklanır acaba?

 <http://www.serbilisim.com/> SerBilisim

<<image003.jpg>>

Cevap