sisteminizde bind sunucu kurulu değil gibi görünüyor.
öncelikle onu kurunuz.
bunu da
usr ports dns bind94 altında "make install" komutu ile yapabilirsiniz.
siz bu işlemi yaptıktan sonra eksik dediğiniz dosyalarınızın geldiğini
göreceksiniz.
bu işlemi yapmadan önce sizin yarattığınız dosyalarınızı silmeyi unutmayınız.
bu arada ben mi yanlış yazdım yoksa siz mi yanlış yazdınız tam
anlamadım ama "grep" komutu olacaktı. "greb" değil.

sonra ilgili dosyaları tekrar kendi dileğiniz gibi değiştiriniz.
örnek: named.conf, db dosyaları. rev dosyaları vs.
sonra da sunucuyu başlatmayı deneyiniz. başlatamazsanız var log
messages dosyasını "tail -f" ile takip ediniz. size sorunun ne
olduğunu verecektir.

olmazsa tekrar değerlendirilir...

iyi çalışmalar.

28.03.2008 tarihinde Serkan YANARATES <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

--
İyi çalışmalar...
Mesut GÜLNAZ