Merhabalar,
Barış bey inanın çok üzüldüm.Yayınevinizden kitap
almış ve bu sayede FreeBSD'ye adım atmış biri olarak
kitapların devamınıda bekliyordum.BSD sistemlerin
yaygınlaşması için gösterdiğiniz çabadan dolayı size
teşekkür etmek istedim.Eminim, belki basımevi olarak değil ama
diğer kanallardan bilgilerinizi aktarmaya devam edeceksiniz.

Saygılar

Baris Simsek <[EMAIL PROTECTED]> wrote:                        Deðerli
EnderUNIX üyeleri,

  Ýki amatörün (Ýsmail Yenigül ve Barýþ Þimþek) idealist düþüncelerle hayata
geçirdiði Açýk Akademi Yayýnevi bugün itibarý ile tüzel kiþiliðini
sonlandýrmýþtýr. Daha açýk ifadeyle yayýnevimiz kapanmýþtýr. Þubat 2004’ten
bugüne kadar 8 kitap çýkaran yayýnevimiz karlýlýðýný kaybettiði ve bir süredir
zarara geçtiði için artýk kapatýlmasý uygun görüldü. Zira kitaplar tamamen
kurucularýn maaþlarý ile basýlmaktaydý ve zararý daha fazla süspansiye edecek
durumumuz kalmadý.

  Yayýnevi tecrübesi zararla kapatmýþ olsak da bize ve literatürümüze çok þey
kattýðý için mutluyuz. Ticari bazý meseleleri öðrenmek adýna bizim için iyi bir
okul oldu. Yazmanýn daha iyi öðrenmeye vesile olduðunu keþfetmemize yardýmcý
oldu. Türkiye’de kitap okuyucusunun çok az olduðunu bir takým istatistiklerden
öte gözümüzle görerek öðrenmiþ olduk. Caðaloðlu’ndaki yayýn dünyasý ile
muhabbet geliþtirmiþ olduk. Yazýn Türk insanýnýn kitap okumadýðýný ve bu
nedenle pek çok yayýnevinin yaz aylarýnda iflasla yüzyüze kaldýðýný öðrendik.
Velhasýl pek çok þey öðretti bu iþ bize.

  Þu an elimizde yaklaþýk 4.000 adet kitap kalmýþtýr. Bu kitaplarý stoklarýmýzý
boþaltabilmemiz için yarý fiyatýna sitemizden satýþa sunduk. Almamýþ olanlar,
yada alýp da hatýra olsun iye tekrar almak isteyenlere duyrulur.

  http://dukkan.acikakademi.com

  Saygýlarýmýzla

  Baris Simsek
  http://www.enderunix.org/simsek

 Yahoo! for Good helps you make a difference

Cevap