Barış Bey donanım problemim çözüldü. Problem bozuk ramlerle ilgiliymiş,
anladığım kadarıyla BSD ramdisk oluşturamadığı için kurulumu başlatamıyordu.
Sağlam ram takınca her şey yoluna girdi ve ben de muradıma erdim, şu anda
tüm makinalarımda BSD yüklü.
Yalnız ilginç olan şu ki; ramim bozuk iken bazı Linux sürümleri kurulup hiç
sorunsuz kullanılabiliyordu (arclinux, debian, pardus).
İlginize teşekkür ederim.
 Sİinan İnan

25 Nisan 2008 Cuma 08:26 tarihinde Baris Simsek <[EMAIL PROTECTED]>
yazmış: