Merhabalar. Sorunum şu: Apache server üzerine wordpress kurdum. Gayet güzel
kurdum çalıştı, bende sevindim falan. Ama kalıcı bağlantları aktive etmeye
çalıştığımda sorun veriyor, neden olduğunu anlayamadım. ".htaccess"
dosyasını oluşturdum wordpress için 777 iznide verdim yazabilsin üstüne
diye. Gayet güzel istediği şeyleride yazdı ".htaccess" üzerine. Ama
çalışmadı genede, sitede herhangi bir yazıya girmeye çalıştığımda "istenen
url bulunamadı" hatası verip duruyor(kategoriler içinde geçerli). Acaba hata
nerede olabilir?

Cevap