Bir ihtimal Türkçe karakter sorunu olabilir. Bir ihtimal de root ile girişe
izin vermişsindir SSH üzerinden ve hacklenmiştir.

Açılışta single user moda alıp şifre resetlemen gerekebilir.

From: Timur 'Elik' Akçay [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Sunday, October 12, 2008 12:25 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] freebsd login problem

Merhaba,

Sunucuya gerekli programları vs. kurduktan sonra "reboot" yazıp tekrar
başlatmak istedim.

Ancak; reboot'tan sonra sunucuya erişemez oldum.

SSH ile giriş yapamadım, datacenter'a haber verdim monitor ve klavye
bağlayıp giriş yapmayı denediler ama onlar da giremedi.

Girişte user ve pass doğru olmasına rağmen "invalid password" hatası
veriyor.

Şu an makinenin yanında bile root ile giriş yapılamıyor.

Acaba sorun nedir?

Timur 'Elik' Akçay