  From: Timur 'Elik' Akçay
  To: freebsd@lists.enderunix.org
  Sent: Tuesday, October 14, 2008 1:10 AM
  Subject: [FreeBSD] qmail ile mail alabiliyor ama gönderemiyorum

  merhaba,

  qmail kurulu yaptım ve yaptığım testler sonucunda mail gönerebildiğimi fakat
mail alamadığımı fark etttim.

  "tail  -n 300  -f /var/log/qmail/qmail-send/current" komunu verdiğimde
aşağıdaki hata çıkıyor ve qmail-send sürekli olarak bu hatayı vermeye devam
ediyor.

  @4000000048f3c72628a6f1bc status: local 0/10 remote 0/255
  @4000000048f3c72628a795cc alert: oh no! lost spawn connection! dying...
  @4000000048f3c72628a79d9c alert: oh no! lost spawn connection! dying...