Arkadaşlar merhaba ;

Openbsd ile pf kullanıyorum. 2 adet firewall var önde ve arkada. Pf le birlikte ftp proxy kullanmıyorum. Her iki firewall da da ftp erişimleri için aşağıdaki gibi bir kuralım var ;

pass in on $int_if inet proto tcp from $pc to any port { ftp, 20, > 1023 }

Bu şekilde herhangi bir yere ftp ile gidebiliyorum ama bugün ftp://sftp.yapikredi.com.tr adresine giriş yapamadım. Firewalllardan logları inceliyorum o yöne doğru hiçbir drop olan paket yok ama ftp ye giremiyorum. Ayrı bir adsl den denedim sorunsuz giriliyor. Bir ara ftp froxy ile de denedim yine bağlanamadım. Aklıma deneyecek başka birşey gelmedi sizce ne gibi bir sorunla karşı karşıyayım ?

İyi çalışmalar

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6

Cikmak icin, e-mail: freebsd-unsubscr...@lists.enderunix.org