Slm lar,

Freebsd makinemde lagg kullanmak istiyorum bir kablonet ve bir adsl bağlantım
mevcut adsl 4mbit kablonet 6 mbit
2 bağlantımıda yükü dağıtacak şekilde kullanmak istiyorum aynı zamanda herhangi
birinde bağlantı gittiğinde trafik öbüründen gitmeli bunu sağlamak
mümkünmü.tabiki bağlantı geldiğinde tekrar ikisinide kullanabilmeliyim 2. bir
sorumda konfigüre ederken kablo modem ve adsl modem aynı ip bloğundamı olmalı
default router olarak hangisini yazmam lazım bu konuda arkadaşlar fikir
verebilirseniz.

Şöylemi olmalı ?

Kablo modem    10.0.0.1
adsl modem       10.0.0.2
lagg0                  10.0.0.3 durumda defaultrouter hangisi olmalı ?