Sunucunuz DNS sorunu nedeniyle gmail sunucularını bulamıyor. DNS lerinizi

#dig –t mx gmail.com

Sorgusuna cevap alana kadar değiştiriniz.

Kolay gelsin…

From: Varol K���KKARALAR [mailto:var...@gmail.com]
Sent: Monday, March 02, 2009 9:51 AM
To: FreeBSD EnderUnix Grup
Subject: [FreeBSD] Qmail ile dışarıya mail gönderemiyorum

Merhaba

Yeni bir qmail kurulumu yaptım. tüm servisler normal görünüyor. iç hesaplar
biri birine mail gönderebiliyor fakat deneme için hotmail yada gmail gibi bir
posta servisine mail göndermeyi denediğimde

Hi. This is the qmail-send program at xyz.denemedomain.com.tr.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<x...@gmail.com <mailto:var...@gmail.com> >:
Sorry, I couldn't find any host named gmail.com. (#5.1.2)

şeklinde bir hata dönüyor.

resolv.conf. için gerekli düzenlemeleri yaptım DNS 'ler le ilgili bir problem
görünmüyor gibi. Sunucu isim çözümlemesi yapıyor.

başka nereyi kontrol etmeliyim acaba

İyi Çalışmalar

Cevap