Merhaba,

Sanal makina da NAS yapabilirsiniz. Ama NAS protokol gereği SMBFS tabanlıdır.
SMBFS dosya sisteminin yetenekleri dahilinde FreeBSD Sisteminize ozellik
katabilirsiniz. Size tavsiyem iSCSI yapmanizdir. Gbit network uzerinde
70-80Mbyte/sec transfer hizlarina ulasmaktadir. Ayrica Sisteme fiziksel disk
olarak baglayip, uzerinde dosya sistemi de konumlandirabilirsiniz. Yani
formatlayabilirsiniz fakat NAS gibi paylastiramazsiniz.

--
Mehmet CELIK

> From: cahitgu...@gmail.com
> To: freebsd@lists.enderunix.org
> Date: Tue, 10 Mar 2009 23:46:02 +0200
> Subject: [FreeBSD] NAS storage ekleme
>
> Sunfire 4100 sunucuda VMware ESXi üzerinde çalışan FreeBSD 7.1
> sunucuya disk eklememiz gerekiyor. Ancak dahili olarak disk ekleme
> olanağı yok. VMware de USB ile bağlanan harici diski kullanamıyormuş.
> Bu nedenle 2 ya da 4 diskli bir NAS storage alıp bunu network
> üzerinden mount edip kullanmayı düşündük. Bu şekilde bir yapılandırma
> için mümkün olduğunca hızlı ve sağlıklı bir sonuç elde edebilmek için
> [...]

Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine
göz atın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/

Cevap