Hej,

hade följande problem med ett Swedbank-konto och Fedora (kompilerade upp
ett RPM-paket med 1.0.1a så jag kunde undvika kända buggar):

- Skapa cbt-diret vid utcheckning av BankID funkade inte (permission denied,
   dvs pluginen får inte lov att skapa dir)
- Skapade det för hand, då fick plugin inte skapa filen (unknown error)
- Skapade filen för hand, då fick jag "file exists" (big surprise)
- Lyckades till sist spara med följande sekvens:
   1. ln -s /tmp cbt
   2. spara, wow det funkar... cert dyker upp in /tmp/<certnamn>
   3. rm cbt
   4. mkdir cbt
   5. mv /tmp/<certnamn> cbt
- Dvs där är någon sandboxing nu i Fedora som gör att man inte får skapa
  dir och filer, misstänker starkt SELinux för att ligga bakom detta.

Sedan funkade det inte iaf, fick det "Felkod 251" som rapporterats på forumet.

Alt-taggen på bilden är:
Invalid xml data. Details:
java.security.cert.CertificateParsingException: java.io.IOException:
Invalid encoding: zero length Int value

Tips mottages tacksamt... Har redan handelsbanken fungerande, men misstänker
att de första problemen nu även skulle uppstå där, det senare felet verkar
Swedbank-specifikt.

MVH
Linus Walleij