Hej,

Jag råkade tyvärr radera min cbt katalog av misstag... :-( Men trodde
inte det var något större problem då det bara var att ladda ner på
nytt från skandibanken, men det fungerade inte och jag såg att det
även var felrapporterat på users-listan...
Har någon tittat närmare på vad det är för ändring som de har gjort
som gör att det inte fungerar?

Jag går in på "www.skandiabanken.se" och väljer "hämta bankid". Där
fastnar den på steg 2; "Kontroll av installation" och hänvisar mig
till install.bankid.com för att ladda ner bankid.
Jag får alltså inte upp något felmeddelande som tidigare har
rapporterats.

Jag noterade också att "test.bankid.com" numera inte går igenom då
den konstaterar att jag kör på 64bitars linux som inte stöds. Vad jag
minns så gick väl detta bra ganska nyligen? Kan det vara så att detta
har något samband?

MVH
Jakob

--
Jakob Sandgren                  South Pole AB
Phone:  +46 8 56237100          Anderstorpsvägen 16

Till