georganiseerde eDebat. Het is een debat wedstrijd on-line. Twee jaar geleden strandde ik in de halve finale omdat mijn tegenstander afhaakte. De stelling die ik deze week mocht verdedigen was nota bene "Liever een republiek dan een monarchie".

Ik heb in minder dan 800 woorden verbanden gelegd met Monica Lewinsky, Big Brother, slavernij en pragmatisme. Nee, zoiets verzin je niet van tevoren, ik wacht zelf ook altijd in spanning af wat eruit komt.

Als je wilt lezen hoe ik het heb gedaan, ga je naar http://www.edebat.nl/2002/debat-detailpagina.php?id=291 Je kan me ook een prijs bezorgen door voor me te stemmen en een citaat eruit te lichten. Instructies op http://www.edebat.nl/2002/uitleg/rondeprijs.html

Lees de informatie over het edebat en links naar de rest van de debatten vanaf de voorpagina http://www.edebat.nl

PS. Lees ook over mijn project om de komende verkiezingen de Tweede Kamer in te gaan op http://www.derdekamer.net/

--
ReindeR