Wat kan je allemaal voor leuks doen op een vierkant van 144 pixels? En als die 144 pixels nou ook nog eens ramen van een flatgebouw zijn met een grote lamp achter elk raam? 18 ramen naast elkaar over 8 verdiepingen.

In Duitsland heeft zoiets 5 maanden gefunctioneerd op een flatgebouw dankzij de inspanningen van mensen van de Chaos Computer Club.

Zie de gallery op de website voor leuke animaties. http://www.blinkenlights.de/gallery/index.en.html

Klik op het plaatje om het groter te zien. Zelfs Pong en Tetris zit er tussen. Het schijnt dat er ook een hele leuke liefdesbrief is geweest die 10 minuten duurde met allemaal leuke animaties erin, ik kon het niet terugvinden.

Een van de leukste is deze: http://www.blinkenlights.de/gallery/bit_laden.en.html

--
ReindeR