http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/

Een leuke variant op de standaard error melding die Internet Explorer geeft. Alleen in plaats van 'This page cannot be displayed' staat er 'These Weapons of Mass Destruction cannot be displayed' en het verhaaltje met instructies om te reageren op dat probleem is ook aangepast aan de actualiteit.

Vooral leuk als je het origineel kent en wel eens gelezen hebt.

Goed, een beetje nerdish dus. Maar wel creatief. Toch?

Fijn heh? Zo'n kort mailtje van mij. En nu moet ik me heel erg inhouden om niet *daarover* te gaan schrijven.

--
ReindeR