2009/5/20 damufo <damufo en gmail.com>:

> con respecto a isto citado no artigo
> http://www.lavozdegalicia.es/ocioycultura/2009/05/19/0003_7727059.htm

> Pois dicir que iso mesmo me dixeron a min hai 3 ou catro anos.
> Prece que non cambiaron o rollo e seguen dicindo as mesmas mentiras.
> Por desgraza a RAG non funciona. O do dicionario é sangrante!.

Total cando o saquen (se o sacan) terá menos cousas que o digalego que
tampouco é moi alá.

Realmente os da RAG deberian plantexarse se ten sentido que siga
existindo, porque tampouco fan nada que realmente mellore a situación
do galego. Ca descoordinación que hai (de feito todos eses organismos
que están esparexidos por aí deberían estar subordinados á RAG) non
estraña que sigamos así.