Entendo logo que comezas o proceso de solicitar unha lista oficial en
Gnome (http://mail.gnome.org/mailman/listinfo) como na maioría dos
demais equipos. Iso non impide que teñamos outra lista ou outro sistema
máis "local" para a comunicación entre os involucrados nos proxectos que
coordinas.

A ver logo se lle chega ese convite a Fran e continuamos. Tes noticia da
chave de acceso a Git que solicitaches?

Seguimos

--
Antón Gómez Méixome  .:lingüista:.  www.mancomun.org Centro de
Referencia e Servizos de Software Libre Avda. de Vigo, s/n 15706

Re: [G11n] [Fwd: Re: [Gnome] Actualización de enderezos]
Desde:
Suso Baleato <suso.baleato en gmail.com>