Boas,

Eu só podo falar por Mancomún. Como coordenador, podo confirmarche tanto
que non houbo contacto no plano institucional nin no técnico formalmente,
como que calquera sinerxía que puidera estabelecerse sería de interese.

E grazas pola info que vas enviando regularmente! :)

Saúdos,

Juan Rafael Fernández escrebeu: